close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אירוע חברה במועדון קטן

מערכת שורשכד אייר, תשעח09/05/2018

השלבים השונים המרכיבים אירועי חברה משמשים חלק משמעותי באסטרטגיית התקשורת הפנים ארגונית. על היתרונות שבארגון אירוע במועדון קטן

תגיות:
אירועי חברה כוללים בדרך כלל מספר מרכיבים קבועים, כגון ארוחות, פגישות, כנס או הרצאה ופעילויות מהנות עבור עובדי החברה המשתתפים. לא משנה באיזו צורה מתנהל כל אחד משלבי האירוע, הוא משמש חלק משמעותי באסטרטגיית התקשורת הפנים ארגונית של החברה העורכת את האירוע. יתרון זה מתחזק כאשר מארגנים אירוע חברה במועדון קטן.

לא משנה אם מדובר בארגון אירועי חברה במועדון קטן בירושלים, במרכז הארץ, בצפונה או בדרומה, עצם הבחירה במועדון קטן משפיע באופן חיובי על הידוק הקשרים שבין המשתתפים באירוע. העובדים נהנים מבילוי משותף יחד, במסגרתו נערכות פעילויות מגבשות שונות. האירוע מאפשר למנהלי החברה לומר דברים שונים באשר להחלטות הכרוכות בפעילות העסקית, שיתקבלו ביתר אהדה על העובדים, מעצם האווירה המשוחררת, שמחוץ לקירות המשרד.

ידוע גם שאירועי חברה מעודדים את המוטיבציה בקרב העובדים. הפעילויות הנערכות במסגרת האירוע יכולים לסייע לעובדים להביא לידי ביטוי כישורים שלהם שלא זוכים לחשיפה במהלך שעות העבודה במשרד. מצב כזה מעלה את הביטחון העצמי של המשתתפים ופותח פתח ליצירת קשרי חברות בקרב העובדים.

אירוע חברה במועדון קטן יכול לייצר תחושת משפחתיות וקרבה בין העובדים. המצב יכול לסייע לשיפור היחסים שבין עובדים השוהים בחללים משותפים במהלך שעות מרובות מדי יום. הצורך ביצירת סביבת עבודה נעימה ומרגיעה על הצד האנושי שבה, משפרת את הפרודוקטיביות ואת המוטיבציה, דבר שבא לידי ביטוי במוצרים ובשירותים שמספקת החברה. בסופו של דבר, המרוויחה העיקרית מהשיפור בתקשורת שבין העובדים לבין עצמם, היא החברה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה